Branding de companie

Branding desemnează disciplina cu cea mai susținută apreciere în cadrul categoriilor comunicării. Deși, în România, încă se mai caută argumente pentru legitimitatea acesteia, realitatea de pe teren indică nu numai necesitatea activității de branding într-un climat de business în care încă nu avem o masă critică de branduri autohtone, însă și urgența locală de a umple acest gol stimulând antreprenoriatul și mediul de business.

Atenție, reputație, percepție

Pentru a avea un brand, adică pentru a fi localizat pe harta mentală a publicului, trebuie mai întâi să îi creezi structura, regulile, climatul și cultura pentru ca acest brand să se manifeste. Acestea sunt elementele primordiale care concură la creația de brand. Sunt fundamentele, dar nu reprezintă decât partea vizibilă a brandului.

Consistența de brand este, până la urmă, o formulă etică a identității, mai precis ceea ce spunem (unique selling proposition - USP) trebuie să fie identic cu ceea ce facem, mai precis să se regăsească pe toate palierele business-ului devenind principiu motrice al organizației.

Identitate vizuala și verbală

Brandingul reprezinta perceptie si interfata, opinia clientilor dar si fidelitatea acestora. Brandul in sine nu este nici sigla, nici marca, nici logotip; le cuprinde pe acestea, dar le si transgreseaza. Brandingul este o activitate, poate cea mai solicitanta si cea mai delicata in cadrul unei companii intrucat detine resorturile primare de existenta pe piata a ceea ce are o companie de oferit sub forma intelesului si emotiei pe care o comunica. Brandul reprezinta autoritate si reputatie, emotie pura si satisfactie, fundamentul pe care este creata reputatia si statornicia oricarei intreprinderi.


“Daca este introdus si sustinut eficient, brandul este o resursa corporatista majora - uneori, cel mai pretios activ financiar al unei organizatii. Brandul, asemenea finantelor, investitiilor, resurselor umane, cercetarii si dezvoltarii, marketingului, tehnologiei informatiei si altor resurse corporatiste, are nevoie de autoritate, reguli, finantare adecvata, angajament, si management eficient. Daca brandul-resursa este astfel sustinut, va fi la fel de eficient ca orice alta resursa; daca nu, resursa se epuizeaza.” Wally Olins

- research - naming - identificare nume disponibil
- design - proiectarea identitatii vizuale si verbale
- logotip - revizii - in conformitate cu necesitatile clientului nostru
- prezentari catre client
- elaborarea formei vizuale finale
- manualul de identitate vizuala
- pozitionarea pe piata a companiei
- branding intern si training de utilizare a brandului
- arhitectura brandului
- strategia de comunicare a brandului - packaging-ul de brand
- expresii digitale ale brandului (web, tematizare brand retele sociale, semnatura e-mail)
- livrabile: coli cu antet, plicuri corespondenta, carti de vizita, layout mapa, layout brosura etc.
- reguli si principii de brand management


Tarif servicii full branding: contactati-ne pentru o oferta personalizata

Tarif consultanta strategica si de brand/ora: contactati-ne pentru o oferta personalizata

Tarifele si taxele de verificare a marcii inregistrate, precum si onorariile companiilor partenere BrandCell care se vor ocupa de inregistrarea marcii beneficiarului vor fi exprimate intr-o oferta distincta.

 

Copyright 2020 Brandcell 360 SRL. Toate drepturile sunt rezervate.