Comunicare & branding?

Dacă este introdus și susținut eficient, brandul este o resursă corporatistă majoră - uneori, cel mai prețios activ financiar al unei organizații. Brandul, asemenea finanțelor, investițiilor, resurselor umane, cercetării și dezvoltării, marketingului, tehnologiei informației și altor resurse corporatiste, are nevoie de autoritate, reguli, finanțare adecvată, angajament și management eficient. Daca brandul-resursă este astfel susținut, va fi la fel de eficient ca orice alta resursă; dacă nu, resursa se epuizează.”
Wally Olins
  • Articulăm detaliile, procesele și abordarea strategică pentru manifestarea coerentă a brandului.
  • Identificăm strategii etice ale identității prin armonizarea a ceea ce declarăm (unique selling proposition - USP) cu ceea ce facem în business.
  • Implementăm fiecare proiect până în cel mai mic detaliu comunicând constant cu partenerii noștri
  • Articulăm detaliile, procesele și abordarea strategică pentru manifestarea coerentă a brandului.
  • Identificăm strategii etice ale identității prin armonizarea a ceea ce declarăm (unique selling proposition - USP) cu ceea ce facem în business.
  • Implementăm fiecare proiect până în cel mai mic detaliu comunicând constant cu partenerii noștri
  • Branding
  • Advertising
  • Graphic design
  • Strategie de comunicare
  • Copwriting
  • Social media
  • OOH (Out of Home adv.)
  • Reclame video

Branding, strategie, design și identitate vizuală

Brandul este un activ intangibil al companiei - depășește sigla, marcă sau identitatea vizuală. Le cuprinde pe acestea, dar este mai mult, fiind, de fapt, percepția, atașamentul, emoția și loialitatea clientului. De aceea brandingul este una dintre cele mai importante activități din cadrul oricărei organizații. Implică strategie, atenție la detaliu, viziune, deschidere.

Branding

  • Branding general
  • Branding intern
  • Branding extern
  • Arhitectura de brand

Cercetare

  • Monitorizare
  • Evaluare brand
  • Segmentare piață
  • Cercetare nume și identitate

Poziționare

  • Unique selling proposition
  • Diferențiere
  • Brand culture
  • Extensii de brand

Brand kit

  • Guidelines
  • Elemente colaterale de brand
  • Manual de identitate
  • Training de utilizare al identității

Proces și execuție

  • naming - identificare și due dilligence
  • design - identitate vizuală și verbală
  • logotip - revizii
  • reglaje fine
  • typeface
  • simbol și cromatică
  • identitate vizuală finală
  • evaluare
  • manual de identitate vizuală
  • poziționarea organizației
  • training intern brand management
  • activarea de brand
  • strategia de comunicare a brandului
  • declinări digitale de brandului
  • livrabile de excepție
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram